Niezależnie od tego co będzie obiektem reklamy zawsze mamy mniej lub bardziej sprecyzowaną grupę docelową, do której to chcielibyśmy trafić. Dlatego też tworząc gadżety reklamowa, będące uzupełnieniem kampanii promocyjnej, możemy wykorzystać taką wiedze. Chodzi o to, by stworzyć takie gadżety, z których najbardziej zadowolenie będą właśnie ci ludzie, którzy do tej grupy potencjalnych odbiorców oferty reklamodawcy należą. Jednym słowem każda praca nad reklama zaczyna się właśnie od ustalenia, dla kogo będzie ona tworzona i co mogłoby zostać wykorzystane jako element dodatkowo w postaci ciekawego gadżetu reklamowego. Nie mniej jednak raczej żadne reklamodawca samodzielnie nie będzie w stanie ustalić wszystkich elementów kampanii reklamowej i ułożyć tego w taki sposób by było to skuteczne. Dlatego też w takiej sytuacji najlepiej udać się bezpośrednio do profesjonalnej agencji zajmującej się właśnie reklamą.Z pewnością agencja reklamowa będzie właśnie tym najodpowiedniejszym miejscem. To tutaj profesjonalni pracownicy będą w stanie określić dla kogo jest reklama i co wykorzystać do tego, by jeszcze bardziej skutecznie zwrócić uwagę na promowaną ofertę. Zatem najważniejsze będzie określenie grupy docelowej reklamy. Może to być konkretny zawód, płeć, a nawet wiek. Kryteria są naprawdę różne, wszystko zależy od tego co jest promowane. Dlatego też tak ważne jest precyzyjne określenie dla kogo jest reklama. Oczywiście mamy wiele produktów, które przeznaczone są i wykorzystywane przez wiele ludzi z różnych potencjalnych grup docelowych. Dlatego też w takiej sytuacji gadżety są po prostu dla wszystkich.
Jeśli jednak agencja reklamowa ma stworzyć gadżety reklamowe przeznaczone dla kobiet to ma tutaj naprawdę duże pole możliwości. Wszak mogą to być akcesoria do domu, kuchni, szycia, kosmetyki i wiele innych elementów, z których kobieta na co dzień korzysta.
Wystarczy zatem, by Agencja Reklamowa wybrała jeden taki element i na nim się skupiła. Dzięki temu całość będzie doskonale dopracowana, a przez to oczywiście skuteczniejsza. Najważniejsze przecież jest nie tylko to co będzie gadżetem reklamowy, ale również to co się na nim znajdzie. Hasła i nadruki stanowią reklamę, a gadżet jedynie jej wygodną formę.