Tworzymy z naszymi klientami o wiele prostsze kierunku współpracy. Skraca to czas, a zarazem środki, które mielibyśmy poświęcić na tradycyjną rozmowę z klientem, jak dawniej. Aktualnie coraz bardziej na znaczeniu zyskuje rozmowa telefoniczna. Przez to także ubezpieczalnie decydują się na zastosowanie takich narzędzi, aby przekonać swoich klientów do dalszej współpracy. Pomagają im w tym jeszcze Kubki z nadrukiem, które stosują w odpowiedni sposób oraz we wskazanym czasie.
Dbają o to, aby takie upominki pojawiały się już w siedzibie ich ubezpieczalni. Dzięki temu zainteresowani klienci mogą o wiele lepiej czuć się w takim miejscu. Następnie łatwiej jest im zapoznać się z ofertą takiej ubezpieczalni i przekonać się do niej. Tutaj pracownicy są odpowiedzialni za profesjonalną obsługę, jak i przedstawienie bogatej opcji ubezpieczeń. Dzięki temu mają oni możliwość utrzymać takich klientów na kolejny rok bądź zachęcić ich do podpisania pierwszej umowy ubezpieczenia. Zdarza się jeszcze, że pracownicy ubezpieczalni wyszukują dla swoich klientów jak najtańszych rozwiązań. Gdy klient zauważa taką postawę, to jest zadowolony tym bardziej z obsługi. Dodatkowo dostrzega poszczególne Kubki z nadrukiem, które wyłaniają się w takiej ubezpieczalni. To pozwala mu poznać ofertę takiej firmy, kiedy obsługiwani są inni klienci. A czasami dochodzi do takich sytuacji.
Firma ubezpieczeniowa musi być wtedy przygotowana na właściwą obsługę swoich klientów. Przyśpieszy to obsługę, a pozostali klienci nie będą musieli zbyt długo czekać. Na pewno zachęci ich to do tego, aby poczekać chwilę, ponieważ kolejna szybko się zmniejsza. Kubki z nadrukiem będą mogli również otrzymać wtedy, gdy zbyt długo czekali w kolejce. Na takie rozwiązanie decydują się pewne firmy i trzeba przyznać, że są świetną promocją działalności.