Jeśli chce się przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową, to nie wystarczy wymyślić ciekawe hasła reklamowe i umieścić je na materiałach promocyjnych. owsem tego rodzaju działania są niezbędnym elementem kampanii reklamowej, ale nie jedynym, który zadba o jej skuteczność. Chodzi o to, że każde tego rodzaju akcja reklamowa koniecznie musi zostać wsparta gadżetami reklamowymi. W tym przypadku warto kierować się popularnością takich produktów. Dzięki temu znacznie łatwiej będzie przygotować skuteczny elementem wspierający akcje promocyjne. Ponieważ korzysta się z popularnych wśród reklamodawców produktów, to najważniejsze w tym wypadku jest mieć oryginalny i atrakcyjny pomysł na nadruk, który znajdować się będzie na gadżecie reklamowym.Dlatego właśnie nadruki, które na sobie będą miały słodycze reklamowe, są tak ważne dla powodzenia kampanii promocyjnej. Wiele tutaj rzecz jasna zależeć będzie od tego, jaki rodzaj słodyczy wybierze się na wsparcie kampanii reklamowej. Chodzi przede wszystkim o to, że każdy taki produkt ma inny kształt oraz wielkość. Na podstawie tych danych projektuje się odpowiednie nadruki reklamowe, które w przypadku słodyczy umieszcza się na ich opakowaniach.
Ponieważ gadżety promocyjne jako słodycze reklamowe są wśród reklamodawców dość popularnym produktem, to koniecznie trzeba zadbać o ich niepowtarzalny wygląd. Dlatego właśnie przygotowuje się planu nadruku, który będzie naniesiony na opakowanie cukierków, czekoladek czy też innych wybranych słodyczy.
W zależności od tego, jaki rodzaj słodyczy zostanie wybrany, można dodatkowo na nadruku umieszczać różne grafiki. Tak na przykład, jeśli jako słodycze reklamowe wybrane zostaną bombonierki czy czekolada to mamy naprawdę sporo miejsca na nadruk. Warto w takiej sytuacji poza hasłami reklamowymi, które są obowiązkowym elementem nadruku, umieścić tam również atrakcyjne grafiki czy też zdjęcia. Jednym słowem dekoracja nadruku jest równie ważna co same hasła i treści reklamowe. Wszak im ciekawej prezentować się będzie całość, tym większe szanse na to, że klienci zwrócą uwagę i zainteresują się gadżetem reklamowym.